Alsjeblieft.

Deze gratis cursus maak je vrij van angst! Doe er je voordeel mee.

één op de vier Nederlanders is bang voor de tandarts. 

Zo kom je er van af!

Tandartsangst staat hoog in de lijst van de meest voorkomende angsten in Nederland.

Maar liefs één op de vier is bang om bij de tandarts in de stoel te gaan zitten. En uit onderzoek blijkt dat meer dan 800.000 Nederlanders helemaal niet meer naar de tandarts gaat! Met alle gevolgen van dien.

Gelukkig zijn er tandartspraktijken die extra tijd vrij maken om de cliënt gerust te stellen. Dat is natuurlijk fijn, maar je neemt hier de angst niet mee weg!

Zou jij net als velen voor jou met een grote glimlach 😊 en een goed gevoel in de stoel van de tandarts willen ploffen?

Waardoor:

  • De behandeling sneller verloopt.
  • Je minder pijn ervaart omdat jij ontspannen bent.
  • Je de afspraak met de tandarts niet meer uitstelt.
  • Een gezond gebit.

De sleutel tot bevrijding van angst.
Angst is een emotie met als doel jou te beschermen. Ooit heb je het gevoel van angst gelabeld aan een bezoek aan de tandarts. Kan je voorstellen dat het gevoel van angst voor de tandarts toen je nog maar heel jong was nog niet had? En zou je kunnen voorstellen dat het gevoel daarom aangeleerd is?
En iets wat aangeleerd is kan je ook weer afleren toch…

Laat mij jou daar bij helpen!

Wat iedereen moet weten over angst
In deze presentatie leg ik je stap voor stap uit wat jij moet weten over angst en laat ik in een video zien hoe je er vanaf kunt komen!

De hypnose van angst.
Met hypnotherapie kan je het contact met beleefde emoties herstellen. Angst- en stressgevoelens hoeven dan niet meer zo te pieken om opgemerkt te worden en zo kun je meer in balans blijven. Ook kun je het zelfvertrouwen vergroten om je draagkracht versterken. Belemmerende gedachten en overtuigingen kunnen bewust worden en vervangen door zelfversterkende en helpende gedachten die je zelf formuleert. In de toestand van hypnose sta je veel meer open voor dergelijke positieve suggesties en juist daarom zijn ze vaak heel effectief. Ook kun je datgene wat je steeds blijft vermijden op een veilige manier ervaren en leren er stapsgewijs mee om te gaan. Tenslotte kun je meer grip ontwikkelen op de lichamelijke signalen bij angst en stress, zoals hartkloppingen, trillen, zweten en een veranderde ademhaling.
Angst is op zichzelf een nuttige emotie om je te attenderen op potentieel bedreigende omstandigheden en die motiveert en activeert om je in te stellen op toekomstige uitdagingen. Het wordt problematisch wanneer je een overmaat aan angst ervaart die in toenemende mate belemmerend werkt. Hoe eerder je hierbij hulp zoekt, hoe groter de kans dat je dit snel kunt oplossen. Ga je steeds meer dingen vermijden om nog een beetje rustig te voelen, dan is je wereld steeds kleiner en je probleem telkens groter geworden. Hopelijk biedt dit artikel je hoop en kracht om jezelf te helpen door je klacht met hypnotherapie te gaan oplossen!
© Sandra Zuiddam, www.soulidmind.nl
>Ref.1 David B. Reid, 2012, Hypnosis for behavioral health, New York, Springer Publishing Company, blz 69-81
Ref.2 Gary R. Elkins e.a., 2017, Handbook of medical and psychological hypnosis, New York, Springer Publishing Company, blz 469-474
Bron: hypnotherapie.nl

Contact

Neem vrijblijvend contact op.

Na het aanvragen van een vrijblijvend gesprek, mail ik u een voorstel voor een datum voor een telefonische afspraak. In dat gesprek zal  ik uw vragen beantwoorden.

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet, David

david